վազող տող

SRG BLOG TODAY / ԱՅՆ, ԻՆՉ ԿԱՐՈՂ ԵՍ ՊԱՏԿԵՐԱՑՆԵԼ, ԻՐԱԿԱՆ Է - Պիկասո / Everything you can imagine is real - Picasso / SRG BLOG TODAY

Saturday, October 12, 2013

Երևանը 2795 տարեկան է. Տոնդ Շնորհավոր Իմ Սիրելի Քաղաք

Այսօր մեր մայրաքաղաքի`  համայն հայության մայրաքաղաքի տոնն է, Էրեբունի-Երևանը դառձավ 2795 տարեկան: 


  Մայրաքաղաքի հոբելյանական` 2795-րդ տարեդարձին նվիրված հիմնական տոնական միջոցառումների մեկնարկից առաջ, վաղ առավոտից Երևանի բոլոր վարչական շրջանների գլխավոր ու երկրորդական փողոցները, տոնական օրով պայմանավորված, սովորականից ավելի ջանադրաբար են մաքրվել ու լվացվել ջրցան մեքենաներով։

 Երևանն իմ ծննդավայրն է: Երևանի հետ են կապված իմ անցած տարիները` մանկության, պատանեկության ամենագեղեցիկ ու քաղցր հուշերը: Ես Քեզ սիրում եմ իմ քաղաք ու չեմ փոխի քեզ ուրիշի հետ: Շնորհավոր տոնդ քաղցր, արևաշատ ու ճքնաղ իմ Երևան:




Իմ Երևան- Միքայել Պողոսյան


Սիրենք ու փայփայենք մեր քաղաքը ամեն - ամեն օր... 
 բոլոր հայ երեխաների մայրաքաղաք Երևան...



No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика